Az irodalom és a képzőművészet világában a mesterséges intelligencia (AI) kreatív eszközként találta meg a helyét. Az úttörő technológia átlépi a képzelet határait, és végtelen lehetőségeket tár elénk. Az egyik ilyen példa a hamarosan megjelenő “Szív és lélek” című gyermekkönyv, amely gyönyörűen ötvözi az innovatív technológiát a lebilincselő elbeszéléssel. A történet a nanorobotok emberi erekben […]
MUTASD MEG A VILÁGNAK, HOGY A KREATIVITÁS NEM CSAK A MŰTERMEKBEN ÉL Ha csak inspirációra vágysz, vagy szereted mások műveit csodálni, nálunk a helyed! Örömmel mutatjuk be nektek a „Creative AI Art /Midjourney/DALL-E/Leonardo – ChatGPT hírek – Kihívások” Facebook csoportot, amely a művészet szerelmeseinek szentelt virtuális kiállítóterem. Itt van a helyed, ha egy nyugodt estén […]
Melyik mesterséges intelligenciával készített kép nyerte el a tetszésed? Midjourney (👍) vagy Leonardo.AI (❤️) Írd meg kommentben és nyerj! 5 szerencsés nyertest sorsolunk ki, ahol minden nyertes 4 fantasztikus nyereményben részesül! Minden nyertes megnyeri az alábbiakat! A NYEREMÉNYCSOMAG TARTALMA: A felskálázott kép letölthető formátumban A teljes AI prompt ChatGPT e-book 8.500 Ft értékben +100 db […]
Az elmúlt években az AI technológia rohamosan fejlődött, és a vállalatok egyre inkább felismerik a mesterséges intelligencia alkalmazásának előnyeit. A McKinsey tanulmánya szerint a mesterséges intelligenciát alkalmazó vállalatok száma megduplázódott az elmúlt öt évben. Az olyan AI eszközök, mint például a ChatGPT és a Google Bard, a vállalatok széles körében használatosak, és a B2B marketingesek […]
A digitális marketing világában a változások szélsebesen követik egymást, és a hirdetőknek folyamatosan naprakészeknek kell lenniük a legújabb trendekkel és technológiákkal. A PPC, vagyis a pay-per-click hirdetések területén is évről évre jelentős átalakulások tapasztalhatók, amelyek befolyásolják a hirdetési stratégiák kialakítását és a hirdetők sikerességét. Az áttekintés során számos kulcsfontosságú területre kitérünk, mint például az automatizáció, […]
A mesterséges intelligencia fejlődése évek óta elképesztő ütemben zajlik, és a ChatGPT-4 modell ékes példája ennek a fejlődésnek. Ebben a blogbejegyzésben bemutatjuk, hogyan vált az AI még képzettebbé és okosabbá a korábbi generációhoz képest. Ismerd meg a ChatGPT-4 titkait! A ChatGPT-4 modell képzése során hatalmas adathalmazokat használtak fel a fejlesztők. Ehhez az előző generáció, a […]
A Lightyear 25 millió dollár friss tőkeinjekciót kapott az amerikai kockázati tőkeóriás Lightspeedtől és Richard Branson Virgin Groupjától. (Megerősítés azoknak akik nem tudják kik állnak a Lightyear mögött és miben bízhatnak) De kik ők valójában?A Richard Branson által alapított Virgin Group egy brit multinacionális vállalatcsoport, amely több mint 400 vállalkozást foglal magába. A cég kezdetben a zeneiparban kezdte tevékenységét, […]
A Lightyear befektetési platform arra törekszik, hogy a felhasználók pénzét és vagyonelemeit a lehető legjobban megvédje. Ennek érdekében több intézkedést is alkalmaznak. A befektetők pénzét elkülönített számlákon tartják, amelyeket szeparálnak a Lightyear saját számláitól. Ez azt jelenti, hogy ha a céggel valami baj történik, a befektetők pénze továbbra is biztonságban van. A Lightyear a legnagyobb […]
A ChatGPT egy nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. Egy olyan mesterséges intelligencia rendszer, amely képes kommunikálni az emberekkel természetes nyelven, még magyarul is. Ha egy könnyű és hatékony módját keresed annak, miként kommunikálj az online térben, akkor ez a kis útmutató most hasznos lesz számodra. Ebben az ismertetőben részletesen elmagyarázzuk, hogyan lehet […]
Az angol székhelyű fintech cég a mai napon bejelentette indulását a magyar piacon. A vállalat célja, hogy felszámolja a befektetőket terhelő rejtett díjakat, ezzel hozzájárulva a befektetés demokratizálásához. A Lightyear egyik fő vonzereje az alacsony költségek mellett a felhasználóbarát applikáció, amely lehetővé teszi a befektetők számára, hogy egyszerűen és gyorsan kezeljék befektetéseiket. A cég főként […]
A Facebook az egyik legnagyobb közösségi média platform, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy különböző célzási lehetőségeket alkalmazzanak a célközönségük elérése érdekében. B2B cégek számára számos célzási lehetőség áll rendelkezésünkre, amelyek lehetővé teszik, hogy hatékonyan és eredményesen érjük el leendő ügyfeleinket és üzleti partnereinket. Ebben az írásban részletesen ismertetjük, hogy milyen célzási lehetőségek állnak […]
Hogyan törik fel a hackerek a közösségi média profilokat észrevétlenül? Az alábbi módszerek rávilágítanak, hogy a felhasználók mennyire ki vannak téve a digitális támadásoknak, és milyen óvintézkedéseket tehetnek az adatbiztonságuk érdekében. Az egyik módszer a bruteforce támadás, amikor a hacker egy nagy számú jelszókombinációkat tartalmazó listát használ, hogy megtalálja a helyes jelszót. A második módszer […]
A Magnum jégkrém márka új, figyelemfelkeltő kampányt indított a #NotAvailableInTheMetaverse (nem elérhető a metaverse-ben) címmel. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a valós életben élvezhető jégkrémélményt egy digitális világ nem tudja pótolni. A kampány a közösségi médiában és más digitális csatornákon fut, és a fogyasztókhoz a valós és a digitális világ közötti […]
A fizikai üzletek költségei magasabbak, főként a bérleti díjak, közüzemi számlák, alkalmazotti bérköltségek és az árukészlet tárolásának köszönhetően. Ezzel szemben a webshopok fenntartási költségei alacsonyabbak, mivel nincs szükség drága üzlethelyiségre és a személyzet létszáma is kevesebb. A koronavírus-járvány hatására a fogyasztói szokások megváltoztak, és egyre többen választják az online vásárlást, ami a webshopok forgalmának növekedését […]
A Google Analytics Universal és az új generációs Google Analytics 4 között számos különbség van. Ezek a különbségek főként a felhasználói viselkedés mérésének és elemzésének módjában, valamint a rendelkezésre álló funkciókban és jelentésekben mutatkoznak meg. Lássuk tehát, milyen érthető és logikus különbségek vannak a két verzió között: Adatmodell: A legfontosabb különbség a Universal Analytics és […]
Az amerikai ruházati márka az Aeropostale, metaverse-es marketingtevékenységekbe kezd, és egy igen kecsegtető nyereményjátékot is indít 10 NFT Tesla Model Y-ért. A kampány célja, hogy a márka a fiatalabb generációkhoz is közelebb kerüljön és növelje digitális jelenlétét. Az Aeropostale a metaverse-ben létrehozott egy virtuális üzletet, ahol a látogatók új termékeket fedezhetnek fel, és közösségi eseményeken […]
A Pepsi először 14 év után jelentős vizuális ráncfelvarráson esik át, amely során a márka a maximalizmus irányába mozdul el. Az új arculat a Pepsi színeit és ikonikus motívumait hangsúlyosabbá teszi, új tipográfiával és a márka logójának frissítésével is kísérletezik. A változtatások célja, hogy a Pepsi megkülönböztesse magát a versenytársaktól és növelje a fiatalabb generációkhoz […]
A Kraft Heinz a Pernod Ricard márkával, az Absolut Vodkával együttműködve egy limitált kiadású paradicsomos vodkás tésztaszószt dobott piacra a héten az Egyesült Királyságban, HEINZ X ABSOLUT VODKA néven. A Kraft Heinz és az Absolut vodkamárka együttműködése azt mutatja, hogy a fűszergyártó folytatja a foodie-kultúra népszerűsítését és még egy csipetnyi nosztalgiával is megbolondítja. Az Egyesült […]
A Kellogg’s Frosted Flakes Minecraft nevű reggelizőpehely hamarosan érkezik az élelmiszerboltok polcaira. A Minecraft játékosok ismerik és szeretik az építkezés, a bányászat a felfedezés határtalan lehetőségeit, és most egy vadonatúj “platformon” is megtapasztalhatják a Minecraft folyamatosan változó tájképét: a reggeliző asztalon. Az új Kellogg’s® Minecraft Creeper Crunch finom zöld, négyzetes pillecukrokat tartalmaz, amelyek a Minecraft […]
A The Cybersmile Foundation tanulmánya szerint a közösségi médiát használók 89%-a úgy véli, hogy az károsítja a mentális egészségét. A szervezet a közelmúltban mutatta be a Digital Wellbeing 2022-t, amelynek célja, hogy megismerje, milyen hatással van a közösségi média használata a 16-24 éves felhasználókra. A Digital Wellbeing 2022 tanulmány 1000, 16-24 év közötti résztvevőt kérdezett […]
Az alábbiakban kifejtjük a kisvállalkozások számára készített üzleti terv és marketingterv közötti különbségeket. A marketing egy olyan átfogó folyamat, amelynek célja az ügyfélkör bővítése, a vásárlói igények megértése, a márkaépítés, az értékesítések növelése és a nyereség maximalizálása. Az üzleti terv azonban szélesebb körű tervezési dokumentum, amely az egész vállalkozást lefedi, és tartalmazza a pénzügyi terveket, […]
A South Park alkotói az OpenAI ChatGPT segítségét vették igénybe a ‘Deep Learning‘ című legújabb epizód elkészítéséhez. A 26. évad negyedik epizódjában Stan osztályának több tanulója is a chatbot segítségével ír esszéket és küld szöveges üzeneteket lányoknak. A mesterséges intelligencia egy beszédet generál, amely robotikus hangzása miatt nagyon feltűnő, és a fiú azt hozza fel, […]
A Nissan az NCAA March Madness kosárlabdatorna hivatalos szponzoraként tér vissza a “Road 2” kampányával. A Nissan teljesen elektromos járműve, az Ariya lett a torna hivatalos EV-je (electric vehicle). A kampány középpontjában hat reklámfilm áll, amelyek sugárzása március 10-én kezdődött. A Nissan együttműködik a TikTok Now-val, amit a BeReal mintájára hoztak létre és arra ösztönzi […]
A Coca-Cola új kampányt indított “Mestermű” címmel, amely a klasszikus és kortárs művészetet használja fel, hogy az egekig emelje a különböző alkotókat, és természetesen saját italát. A kétperces videóban a kóla világhírű művészek és feltörekvő alkotók festményeinek sorozatába merül el és ad mélyreható inspirációt egy múzeumlátogatónak. A kampányhoz 3D-s óriásplakátok és egy online galéria is […]
Az Amazon új, globális kampányával és a “It’s on Prime” szlogennel emeli ki Prime-tagságának előnyeit. A Wieden+Kennedy London közreműködésével készült kampány az Oscar-gálán debütált az Olivia Wilde által rendezett szpotban. A “Tache” című reklám egy fiatal nő útját követi végig, aki megtanulja elfogadni a nem kívánt arcszőrzetét, és az Amazon Prime segítségével olyan termékeket talál, […]
2021. januárjában az olasz tésztagyártó, a Barilla olyan Spotify lejátszási listákat készített, amelyek pontosan annyi ideig tartanak, amennyi időt a különböző tészták elkészítése igényel. 330 000 Spotify-követő 140 médiamegjelenés 2M megtekintés a TikTok-on Ne süppedj bele a hétköznapokba, játssz a lehetőségekkel! Szeretnél te is a siker részese lenni? INGYENES AUDIT FOGALALÁSA: https://www.adverr.hu +36 […]
A 90-es évek elején a Gillette a 18. születésnapa alkalmából ingyenes borotvakészleteket küldött a férfiaknak. Az ötlet egyszerű volt – Ha a férfi eldönti, hogy pont erre a borotva márkára van szüksége, akkor a márkahűsége majd egy életre szól. Végezzünk néhány durva számítást: A férfiak 90%-át nem érdekli. 10%-a rákattan a Gillette-re, és a következő […]
A Nike “Just Do It” kampánya azért volt különleges, mert a reklámkampány egy egész életmódot testesített meg. A “Just Do It” szlogen mögött egy olyan filozófia húzódik meg, amely azt sugallja, hogy bármit el lehet érni, ha az ember elszánt és keményen dolgozik. A kampányban olyan sportolók szerepeltek, akik az elszántságukkal és a kitartásukkal kivívták […]
Tavaly legalább 100 Samsung reklámot láttunk. Egyikre sem emlékszünk. Túl sok unalmas adathalmaz. Mennyi megapixel, mennyi gigaram.. Az iPhone hirdetése összesen három szó, semmi információ. Nem tér ki a funkciókra. Ehelyett az eredményt eleveníti fel. Ez hihető. VALÓDI fotók hétköznapi emberektől. Ha Liz Vacaville-ből képes erre, akkor én is! – Eredményeket adjunk el, ne jellemzőket! […]
A 2000-es évek egyik legsikeresebb reklámja a “Doritos Crash the Super Bowl” kampány volt. Ez a kampány a Doritos chipset népszerűsítette az Egyesült Államokban, és lehetővé tette, hogy a rajongók feltöltsék a saját reklámjaikat az éves Super Bowl mérkőzésre. A kampány hatalmas sikert aratott, és sok kreatív és vicces reklámot hozott létre, amelyek nagy hatással […]
A marketing ügynökségnek számos előnye van az önálló marketing tevékenységgel szemben. Egy jó ügynökség tapasztalattal, tudással és erőforrásokkal rendelkezik, amelyek segítségével hatékonyabbá teheti a marketing kampányokat és növelheti a konverziókat. Az ügynökséggel való együttműködés lehetővé teszi a szakértők számára, hogy mélyrehatóan megismerjék a célközönséget és a piacot, és ezek alapján olyan stratégiát dolgozzanak ki, amely […]