A Gilette 60M dollárt hozó ötlete

A 90-es évek elején a Gillette a 18. születésnapa alkalmából ingyenes borotvakészleteket küldött a férfiaknak. Az ötlet egyszerű volt – Ha a férfi eldönti, hogy pont erre a borotva márkára van szüksége, akkor a márkahűsége majd egy életre szól.
Végezzünk néhány durva számítást:
A férfiak 90%-át nem érdekli. 10%-a rákattan a Gillette-re, és a következő 10 évben évi 40 dollárt költ cserepengére.
Ez átlagosan 40 dollár megtérülést jelent (10% * 40 dollár * 10 év).
A Gillette évente kétmilliót postáz. 80 millió dollár bevétel. 60 millió dollár nyereség.🤑💸💰

“Add nekik ingyen a borotvát, a pengét pedig megveszik hozzá”. – King Camp Gillette

Szeretnél te is a siker részese lenni?
✅ INGYENES AUDIT FOGALALÁSA:
☎️ +36 30 845 0537