18 márc

A Gilette 60M dollárt hozó ötlete

  Marketing / 0 comments
A 90-es évek elején a Gillette a 18. születésnapa alkalmából ingyenes borotvakészleteket küldött a férfiaknak. Az ötlet egyszerű volt – Ha a férfi eldönti, hogy pont erre a borotva márkára van szüksége, akkor a márkahűsége majd egy életre szól. Végezzünk néhány durva számítást: A...
Read More
12 márc

Már senkit nem érdekel az adatközpontú marketing

  Marketing / 0 comments
Tavaly legalább 100 Samsung reklámot láttunk. Egyikre sem emlékszünk. Túl sok unalmas adathalmaz. Mennyi megapixel, mennyi gigaram.. Az iPhone hirdetése összesen három szó, semmi információ. Nem tér ki a funkciókra. Ehelyett az eredményt eleveníti fel. Ez hihető. VALÓDI fotók hétköznapi emberektől. Ha Liz Vacaville-ből...
Read More
11 márc

Mi volt a 2000-es évek legsikeresebb reklámja?

  Marketing / 0 comments
A 2000-es évek egyik legsikeresebb reklámja a “Doritos Crash the Super Bowl” kampány volt. Ez a kampány a Doritos chipset népszerűsítette az Egyesült Államokban, és lehetővé tette, hogy a rajongók feltöltsék a saját reklámjaikat az éves Super Bowl mérkőzésre. A kampány hatalmas sikert aratott,...
Read More
18 febr

A marketing ügynökségek előnyei

  Marketing / 0 comments
A marketing ügynökségnek számos előnye van az önálló marketing tevékenységgel szemben. Egy jó ügynökség tapasztalattal, tudással és erőforrásokkal rendelkezik, amelyek segítségével hatékonyabbá teheti a marketing kampányokat és növelheti a konverziókat. Az ügynökséggel való együttműködés lehetővé teszi a szakértők számára, hogy mélyrehatóan megismerjék a célközönséget...
Read More
1 2 3 4 5 6 7