29 márc

ROBLOX nyereményjáték 10 NFT Tesla Model Y-ért

  Marketing / 0 comments
Az amerikai ruházati márka az Aeropostale, metaverse-es marketingtevékenységekbe kezd, és egy igen kecsegtető nyereményjátékot is indít 10 NFT Tesla Model Y-ért. A kampány célja, hogy a márka a fiatalabb generációkhoz is közelebb kerüljön és növelje digitális jelenlétét. Az Aeropostale a metaverse-ben létrehozott egy virtuális...
Read More
29 márc

14 év után új köntösben a Pepsi

  Marketing / 0 comments
A Pepsi először 14 év után jelentős vizuális ráncfelvarráson esik át, amely során a márka a maximalizmus irányába mozdul el. Az új arculat a Pepsi színeit és ikonikus motívumait hangsúlyosabbá teszi, új tipográfiával és a márka logójának frissítésével is kísérletezik. A változtatások célja, hogy...
Read More
1 2 3 4 5 6 7 11