12 márc

Már senkit nem érdekel az adatközpontú marketing

  Marketing / 0 comments
Tavaly legalább 100 Samsung reklámot láttunk. Egyikre sem emlékszünk. Túl sok unalmas adathalmaz. Mennyi megapixel, mennyi gigaram.. Az iPhone hirdetése összesen három szó, semmi információ. Nem tér ki a funkciókra. Ehelyett az eredményt eleveníti fel. Ez hihető. VALÓDI fotók hétköznapi emberektől. Ha Liz Vacaville-ből...
Read More
11 márc

Mi volt a 2000-es évek legsikeresebb reklámja?

  Marketing / 0 comments
A 2000-es évek egyik legsikeresebb reklámja a “Doritos Crash the Super Bowl” kampány volt. Ez a kampány a Doritos chipset népszerűsítette az Egyesült Államokban, és lehetővé tette, hogy a rajongók feltöltsék a saját reklámjaikat az éves Super Bowl mérkőzésre. A kampány hatalmas sikert aratott,...
Read More
1 5 6 7 8 9 10 11